نشست صمیمی فرماندار ایجرود با مدیران تاسیسات گردشگری و بوم گردی‌های شهرستان

در نشستی صمیمی که به همت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان ایجرود در محل فرمانداری برگزار شد، فرماندار با همراهی مدیران تاسیسات و بهره برداران اقامتگاه‌های بومگردی به مناسبت دهه فجر دیدار و گفتگو کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، روح الله جعفری ۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با اعلام این خبر گفت: معرفی و اطلاع‌رسانی دقیق جاذبه‌ها و ظرفیت‌های بکر و زیبای گردشگری شهرستان، نیاز امروز گردشگری ایجرود است که باید مدیران و متولیان این حوزه با بهره‌گیری از ظرفیت فعالان فضای مجازی حوزه گردشگری در این خصوص تلاش کنند.

فرماندار ایجرود افزود: می‌بایست با توجه به نقش صنعت گردشگری در پیشبرد اقتصادی و ایجاد اشتغال، بستر سرمایه‌گذاری در این صنعت بیش از پیش در شهرستان فراهم شود تا بتوانیم به سمت درآمد پایدار و رونق اقتصادی در این حوزه گام‌های بلندی برداریم.

او گفت: به جرات می‌توان گفت بخش عمده‌ای از اقتصاد و اشتغال مردم به ویژه بانوان این شهرستان در مناطق روستایی به حوزه صنایع دستی بستگی دارد.

در این جلسه مدیران تاسیسات و بومگردی‌های شهرستان نیز در گفتگو با فرماندار ایجرود به بیان دیدگاه‌ها، انتقادات و برنامه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر 1401111893137

برچسب‌ها