زنجان جهش بسیار خوبی در حضور در نمایشگاه تهران داشته است

استاندار زنجان در بازدید از غرفه استان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران گفت: در این نمایشگاه ظرفیت‌های گردشگری، صنایع دستی، کشاورزی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان بطور هدفمند در معرض دید عموم قرار گرفته است و امسال این استان جهش بسیار خوبی را در نمایشگاه تهران داشته است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، محسن افشارچی روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه بابیان این مطلب افزود: این نمایشگاه فرصت خوبی برای معرفی توانمندی‌ها و جذابیت‌های استان است و حضور در نمایشگاه‌های بین المللی نقش مهمی در توسعه و رونق اقتصادی و اشتغال پایدار استان دارد.

استاندار زنجان افزود: لازمه توجه به دو حوزه گردشگری و صنایع دستی استان معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی است.

او بیان کرد: خوشبختانه تولیدات صنایع دستی با کیفیتی از هنرمندان استان در این نمایشگاه وجود دارد که شایسته تقدیر است.

استاندار زنجان  گفت: این نمایشگاه محل مناسبی برای آشنایی فعالان گردشگری و طرح‌ها و ایده‌های نو در زمینه ایجاد تأسیسات و نحوه ارائه خدمات و ایجاد فضای مناسب برای توسعه صنعت گردشگری است.

محسن افشارچی از تمام غرفه‌های صنایع‌دستی بازدید کرد و با فعالان گردشگری و صنایع‌دستی صحبت کرد و از نزدیک در جریان وضعیت کاری آن‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر 14011118931932

برچسب‌ها