مشارکت شهرداری زنجان در برپایی غرفه استان در نمایشگاه/ بسته‌های سرمایه‌گذاری زنجان ارائه می‌شود

شهردار شهر زنجان گفت: خوشحالم که امسال در ششمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، زنجان با حضور صنعتگران زنجانی و فعالان گردشگری به بهترین شکل ظاهر شده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، علیرضا فیروزفر روز چهارشنبه ۱۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در بازدید از غرفه‌های مختلف استان زنجان در ششمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اظهار کرد: زمینه‌ای فراهم شد تا شهرداری زنجان با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان بتواند در این نمایشگاه مشارکت فعالی داشته باشد تا اداره کل میراث فرهنگی زنجان به عنوان برگزار کننده را یاری و همراهی کند. 

شهردار شهر زنجان با اشاره به عرضه بسته‌های سرمایه‌گذاری به صورت ویژه به مراجعه‌کنندگان غرفه افزود:  نمایشگاه تهران جایی برای دیده شدن ظرفیت‌های مقاصد گردشگری و صنایع‌دستی است. اگر با برنامه‌ریزی درست، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ظرفیت‌های گردشگری استان شناسایی و معرفی شوند، قطعا نتیجه خوبی هم برای استان حاصل خواهد شد.

او گفت: در این دوره از نمایشگاه،  شهرداری زنجان برخی ظرفیت‌های گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری خود را در قالب بسته­ های سرمایه ­گذاری به بازدیدکننندگان این نمایشگاه معرفی می‌کند که  بخشی از این فرصت‌ها در قالب بسته های سرمایه گذاری و فایل‌های تصویری در قالب سی دی به نمایش گذاشته شده اند و برخی دیگر به صورت فیزیکی معرفی می‌شوند.

شانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران و سی‌وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه جاری در محل دائمی  نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011119931989

برچسب‌ها