معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمانشاه نیازمند یک حرکت جهادی است/ در وزارت ارتباطات برای تسهیل‌گری توسعه گردشگری کمک می‌کنیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با بیان اینکه کرمانشاه ما ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد، گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری کرمانشاه نیازمند یک حرکت جهادی است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، عیسی زارع‌پور روز پنجشنبه ۲۰ بهمن‌ماه با حضور در غرفه استان کرمانشاه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران اظهار کرد: این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی است که ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی و فرهنگی بخش‌های مختلف ایران عزیز به معرض نمایش در آمده است. 

وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، تصریح کرد: هم وطن‌ها می توانند با حضور در این نمایشگاه با آداب و رسوم و صنایع، دستی جاهای مختلف کشور آشنا شوند. 

او افزود: همچنیم ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان‌ها در این نمایشگاه به خوبی معرفی شده است که فرصت خوبی برای کسانی که علاقه‌مند هستند، فراهم کرده است. 

وزیر کرمانشاهی عضو هیات دولت گفت: کرمانشاه ما هم ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری، میراث‌فرهنگی و آثار تاریخی دارد. 

او یادآور شد: دو دهه قبل یک کار فناورانه برای میراث‌فرهنگی کرمانشاه انجام دادم که به خاطرم هست آن زمان ۱۳۰۰ اثر تاریخی ثبت شده داشت که نشان از ظرفیت بسیار خوبی دارد. 

زارع، پور اظهار کرد: برای معرفی این ظرفیت‌های گردشگری و فراهم کردن امکانات لازم برای گردشگران یک حرکت جهادی باید اتفاق بیفتد که بتوانیم ظرفیت‌های گردشگری در استان کرمانشاه را فعال کنیم. 

او در خاتمه تاکید کرد: ما هم در وزارت ارتباطات هر کمکی از دستمان بر بیاید که بتواند این مسیر را تسهیل کند در خدمت دوستان هستیم. 

غرفه استان کرمانشاه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در سالن 38A نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان بازدید کنندگان است. 

انتهای پیام/

کد خبر 14011120417838

برچسب‌ها