ظرفیت‌های گردشگری زنجان بسیار دقیق معرفی شده است

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: ظرفیت‌های گردشگری استان زنجان در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری تهران به‌خوبی معرفی شده است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، علی‌اصغر شالبافیان روز پنج شنبه 20 بهمن‌ماه بابیان این مطلب گفت: ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری در نمایشگاه، حضور شهرداری زنجان با ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری، حضور انجمن گردشگری و راهنمایان گردشگری و استفاده از اپلیکیش‌ها و اقلام تبلیغاتی، استان زنجان با را به بهترین نحو معرفی کرده است.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: تمامی نکات و مواردی که مورد نظر سیاست‌های نمایشگاه امسال بود در غرفه استان زنجان با ظرافت و دقت رعایت شده است.

او یادآور شد: معرفی و توزیع بروشورهای اقامتگاه‌های بوم گردی کار بسیار مناسب و باارزشی است که در غرفه زنجان انجام شده است و همچنین حضور آشیق‌ها با نوای سنتی و عروسک‌های رباتی بسیار در جذب گردشگران موثر است.

شالبافیان بیان کرد: در طراحی غرفه زنجان از نمادهای فرهنگی و معماری استفاده شده است که این موضوع خود بر جذب بیشتر علاقه‌مندان به فرهنگ و تمدن کهن تاثیر شگرفی دارد.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: نمایشگاه محملی برای تعامل نقش‌آفرینان و ذینفعان گردشگری است و امیدواریم با تعامل و همکاری بخش‌های خصوصی و دولتی در راستای توسعه صنعت گردشگری کشور گام‌های مهمی برداریم.

 انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011120931289

برچسب‌ها