تنوع قومی و فرهنگی کرمانشاه گردشگران خارجی را جذب می‌کند

مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی، گفت: پتانسیل‌های فرهنگی، تاریخی، آداب و رسوم و تنوع قومیتی کرمانشاه باعث جذب گردشگر خارجی به این استان خواهد شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، لیلا اژدری روز جمعه ۲۱ بهمن‌ماه پس از بازدید از غرفه استان کرمانشاه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، اظهار کرد: هر ساله غرفه استان کرمانشاه نسبت به سال‌ های گذشته توسعه پیدا کرده و این استان در یک رویداد بین‌المللی بهتر از دوره قبل و با نقاط قوت بیشتری ظاهر می‌شود. 

مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی کشور، افزود: استان کرمانشاه به‌ واسطه مرزی بودن می‌تواند جاذبه‌های زیادی برای گردشگران خارجی داشته باشد. 

او تصریح کرد: پتانسیل‌های فرهنگی، تاریخی، آداب و رسوم و تنوع قومیتی استان کرمانشاه باعث جذب گردشگران خارجی خواهد شد. 

اژدری با بیان اینکه استان کرمانشاه منابع انسانی خوبی برای تولید محتوا دارد، افزود: باید از این ظرفیت‌ها برای معرفی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع، دستی استفاده شود و از تکنولوژی روز به منظور نمایش این قابلیت‌ها و شناسایی بازار هدف بهره برد.

او تاکید کرد: نکته مثبت غرفه استان کرمانشاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری به‌صورت کاملا خلاقانه برای سرمایه‌گذار است که در عرفه‌های دیگر به آن توجه نشده است.

مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی کشور، گفت: سرمایه‌گذار می‌تواند به‌صورت ملموس فرصت سرمایه‌گذاری و خروجی آن را ببیند. 

غرفه استان کرمانشاه در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در سالن 38A نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان است. 

انتهای پیام/

کد خبر 14011121417107

برچسب‌ها