فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه در نمایشگاه به خوبی معرفی شده است

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری کشور، گفت: استان کرمانشاه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان را بسیار خوب و خلاقانه معرفی کرده است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، احمد تجری روز پنجشنبه ۲۱ بهمن‌ماه با حضور در غرفه استان کرمانشاه در شانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران، اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فرصت بسیار مناسبی است که استان‌ها ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری خود را به خوبی معرفی و ارائه کنند. 

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری کشور، افزود: امسال در کنار معرفی جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری سیاست وزارتخانه بر این بوده است که فرصت‌های سرمایه‌گذاری خود را در حوزه‌های گردشگری به صورت بسته‌های کامل برای بازدیدکنندگان و سرمایه‌گذاران این حوزه در غرفه‌های خود به صورت ویژه معرفی کنند. 

او افزود: این اتفاق قطعا نقش موثری در معرفی این فرصت‌ها و جذب سرمایه‌گذار در استان‌ها خواهد داشت که امیدواریم نتایج مثبتی را به دنبال داشته باشد. 

تجری گفت: خوشبختانه استان کرمانشاه نیز حضوری جامع و کامل در نمایشگاه امسال داشته است و توانسته به شکل مناسبی ظرفیت‌های خود را معرفی کند. 

او افزود: کرمانشاه از جمله استان‌های پر ظرفیت در حوزه گردشگری است که نیازمند تقویت زیرساخت‌ها و افزایش تاسیسات مورد نیاز برای خدمات‌دهی به گردشگران است. 

مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری کشور، افزود: شفاف‌سازی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تدوین بسته‌های مشخص و شفاف سرمایه‌گذاری سیاست وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و  صنایع‌دستی است. 

او تصریح کرد: خوشبتانه استان کرمانشاه در این حوزه اقدامات بسیار مناسبی داشته و علاوه بر پربار بودن این بسته‌ها در ارائه آن‌ها نیز خلاقانه و با استفاده از نوآوری اقدام کرده است. 

تجری گفت: این اتفاق می‌تواند نوید بخش روزهای خوب برای توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این استان باشد. 

در غرفه استان کرمانشاه ۵۶ بسته سرمایه‌گذاری معرفی شده است که ۳۰ مورد آن در حوزه شهری و ۲۶ مورد در حوزه اداره‌کل و شرکت توسعه گردشگری استان بوده است. 

انتهای پیام/

کد خبر 14011121417545

برچسب‌ها