عملکردها برای امیدآفرینی دیده شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: عملکردها برای امید آفرینی باید دیده شود و بخش اعظم این مهم بر عهده شما خبرنگاران است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش امروز سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ در نشست با اصحاب رسانه گفت: ما در استان به دنبال تحول در حوزه‌های تخصصی اداره‌کل متبوع هستیم و معرفی این عملکردها برای مردم امید آفرین است و نقش مهم رسانه در این راستا بر کسی پوشیده نیست.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: طرح بافت بوشهر مصوب شده و تلاش ما این است که با همیاری دیگر دستگاه‌های متولی در این محدوده ارزشمند کارگاه‌های مرمت، کف‌سازی و جداره سازی فعال شود.

او ادامه داد: کاوش‌هایی در محوطه‌‌های تاریخی چون شغاب، سیراف و ... انجام شده و با پیگیری و جذب اعتبار لازم، این روند در سال آینده نیز ادامه دار خواهد بود.

سجادی‌منش اضافه کرد: افتتاح و کلنگ‌زنی در حوزه گردشگری با ۲ هزار و ۶۸۰ میلیارد تومان چون هتل، هتل آپارتمان، دفتر خدمات مسافرتی، مجتمع خدمات رفاهی بین راهی، مجتمع تفریحی ساحلی و دریایی، بومگردی و رستوران سنتی بخشی از تلاش‌های ما با همکاری سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این حوزه بوده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر بیان کرد: در حوزه صنایع‌دستی آموزش را به منظور کیفیت بخشی تولید محصول، در دستور کار قرار دادیم و این دوره‌ها به طور مجازی و حقیقی برگزار شده و تلاش ما سوق دادن محصولات به سمت کاربردی بودن است.

سجادی‌منش در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با کار بیشتر در حوزه‌های تخصصی گام‌های موثری را برای بهبود وضعیت موجود برداریم و در این مسیر نیازمند تعامل اهالی رسانه و مردم هستیم و از هر نقطه نظری در این راستا استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011125817167

برچسب‌ها