کلنگ پروژه یک اکوکمپ در کرمان به زمین زده شد

مدیر میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ریگان از کلنگ‌زنی پروژه اکوکمپ ریگان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، امیر ابراهیمی چهارشنبه 26 بهمن‌ماه 1401 با اشاره به اینکه این اکوکمپ به منظور ارائه خدمات گردشگری و در درگاه ورودی به کویر ساخته می‌شود، اظهار کرد: این اکوکمپ شامل اقامتگاه، رستوران، وسایل بازی کودکان، سرویس بهداشتی و...در زمین به وسعت 5هزار متر مربع است.

مدیر میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ریگان با بیان اینکه کویر کرمان دارای پنج درگاه ورودی بوده که شهرستان ریگان نیز جزو این درگاه‌ها است، افزود: در محل این درگاه‌ها گردشگران و تورهای گردشگری برای چگونگی حضور در کویر راهنمایی شده و مسیرهای گردشگری به آنها شناسانده می‌شود.

او در ادامه از برگزاری همایش ریگ‌نوردی 700 کارگر کشور با میزبانی شرکت کرمان موتور خبر داد و گفت: این همایش با همکاری فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، دهیاری و در روستای گردشگری علی‌آباد برپا شد.

ابراهیمی بیان کرد: همایش مذکور به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان ریگان از جمله تپه‌های شنی اجرا شده است که جزو بلندترین تپه‌های شنی دنیا به شمار می‌روند.

او با بیان اینکه در کنار این همایش مسابقات شترسواری نیز برگزار شد، خاطرنشان کرد: از بین 44 شرکت‌کننده‌ به چهار نفر اول هدایایی نفیسی از سوی اداره ورزش و جوانان اهدا شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011126459512

برچسب‌ها