نوروز امسال با رعایت شئونات ماه رمضان آماده پذیرش مسافران در لرستان هستیم

استاندار لرستان نوروز ۱۴۰۲ را تلاقی فرهنگ ایرانی و دینی دانست و گفت: در نوروز امسال با حفظ شئونات ماه مبارک رمضان آماده پذیرش مسافران نوروزی هستیم.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان لرستان، فرهاد زیویار امروز پنجشنبه ۲۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر لرستان گفت: نوروز امسال با ماه مبارک رمضان تقارن دارد لذا از حیث این تقارن مبارک و ماه پرفیض رمضان برنامه‌هایی متنوعی تدارک دیده شده که نتیجه تلاقی فرهنگ ایرانی و دینی ما است و کاملا با رعایت حفظ شئونات ماه مبارک رمضان آماده پذیرش مسافران نوروزی هستیم.

استاندار لرستان اظهار کرد: ایام نوروز فرصتی برای توسعه گردشگری و معرفی شایسته قابلیت‌های تاریخی، گردشگری و فرهنگی به بازدیدکنندگان است و باید علاوه بر دستگاه‌های اجرایی عضو خدمات سفر دیگر دستگاه‌ها و خود مردم نیز به نحو‌ احسن پذیرای هموطنان عزیز باشند.

زیویار تاکید کرد: علاوه بر تشکیل ستاد هماهنگی خدمات سفر‌ و ۱۰ کمیته مختلف که در این ستاد گنجانده شده، چیزی که اهمیت دارد افزایش هم‌افزایی بین همه دستگاه‌های اجرایی در سرویس‌دهی بهتر به مردم و مسافران نوروزی است و هر سازمان و دستگاهی صرف نظر از ماموریت پشتیبانی که عهده‌دار می‌شود باید معرف فرهنگ و میراث لرستان باشد و سایر در بخش‌های فرهنگی هم‌ فعال باشد.

او ادامه داد: نباید غافل شد که ایام نوروز فرصتی برای معرفی شایسته لرستان است که امسال با مناسبت‌های مذهبی، ملی و تاریخی نیز در هم تنیده شد لذا میراث تاریخی نوروز در لرستان امسال ابعاد تربیتی و دینی هم ترویج داده می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011128309141

برچسب‌ها