ارائه تسهیلات رفاهی در جذب گردشگر موثر است

شهردار تبریز با ارائه پیشنهادی درباره ارائه تخفیف در هتل‌ها و حمل و نقل عمومی گفت: قطعا ارائه تسهیلات این چنینی در جذب گردشگر موثر خواهد بود.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، یعقوب هوشیار روز 29بهمن ماه ۱۴۰۱ در چهارمین نشست مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان‌های شمال غرب کشور در ارتباط با طرح مطرح شده در زمینه ایجاد کنسرسیوم گردشگری و بسته گردشگری اظهار کرد: برای عملیاتی کردن این موضوع ابتدا باید گردشگران را تفکیک کنیم که شامل گردشگران خارجی و داخلی می‌شود.

شهردار تبریز گفت: به نظر می‌رسد ما در زمینه گردشگران داخلی یعنی ورود گردشگر در داخل خود استان و همچنین گردشگران بین شهری توفیق چندانی نداشتیم که در این زمینه باید با معرفی ظرفیت‌ها تلاش کنیم.

او با تأکید بر ابراز موجودیت‌ها و ایجاد جاذبه در شهرها به منظور جذب گردشگر گفت: باید کاری کنیم که گردشگر به سمت این شهرها جذب شود.

هوشیار با اشاره به اینکه در حوزه گردشگران خارجی نیز اغلب گردشگران به اصفهان و شیراز رفته و گردشگران مذهبی نیز به مشهد مقدس می‌روند، گفت: ما باید با ارائه تسهیلات و معرفی شهرها نسبت به جذب گردشگر اقدام کنیم.

شهردار تبریز با ارائه پیشنهاداتی در ارتباط با ارائه خدمات در زمینه تخفیف هتل ها و همچنین حمل و نقل رایگان افزود: قطعا ارائه این تخفیفات در جذب گردشگر موثر خواهد بود.

او با اشاره به اینکه قرار نیست شهرداری‌ها کارهای تصدی‌گری انجام دهند، افزود: باید از ظرفیت بخش بخش خصوصی در این زمینه استفاده کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011129931735

برچسب‌ها