شهرستان روانسر کرمانشاه آماده استقبال از مسافران نوروزی می‌شود

با تشکیل اولین جلسه ستاد خدمات سفر، شهرستان روانسر آماده استقبال از مسافران نوروزی می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، روز سه‌شنبه ۲ اسفندماه اولین جلسه ستاد خدمات سفر ویژه نوروز ۱۴۰۲شهرستان روانسر به ریاست فرماندار و با حضور دستگاه‌های اجرایی برگزار شد. 
سیف‌الله رنجبر رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان روانسر در این خصوص اظهار کرد: در این جلسه فرماندار روانسر از روسای کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهرستان روانسر خواست در اسرع وقت نسبت به جمع‌بندی برنامه‌ها و وظایف کمیته مربوطه و ارایه به دبیرخانه ستاد اقدام کنند.

او افزود: شهرستان روانسر با توجه به قرار گرفتن در مسیر ورودی منطقه‌ جهانی هورامان / اورامانات ازاهمیت ویژه‌ای به لحاظ گردشگری برخوردار است. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان روانسر گفت: هرسال در ایام نوروز هزاران گردشگر از این مسیر وارد منطقه اورامانات می‌شوند که نیازمند ارائه خدمات ویژه در شهرستان و آمادگی دستگاه‌های اجرایی است. 

او ادامه داد: شهرستان روانسر دارای جذابیت‌های طبیعی و تاریخی ویژه‌ای همچون سراب روانسر، سراب جابری، گوردخمه مادی، منطقه شبانکاره، غار قوری قلعه و... است که هرسال مورد توجه خاص گردشگران است. 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان روانسر، گفت: غار قوری قلعه و منطقه شبانکاره شهرستان روانسر یکی از پربازدیدترین تفرجگاه‌های استان است که سالانه میزبان هزاران گردشگر هستند. 

او افزود: شهرستان روانسر مجموعه‌های اقامتی و پذیرایی متعددی وجود دارند که در این ایام به گردشگران خدمات ارائه می‌کنند. 

رنجبر تصریح کرد: در این ایام ضمن سامان‌دهی محوطه‌های گردشگری غرفه‌های عرضه محصولات صنایع‌دستی و غذاهای بومی و محلی نیز در ورودی شهر روانسر و مجموعه‌های گردشگری دایر می‌شود. 

در شهرستان روانسر ۴ بوم‌گردی، ۶ خانه مسافر، ۲۴ مجموعه سفره‌خانه، مجتمع گردشگری و واحد پذیرایی بین‌راهی فعالیت دارند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401120241724

برچسب‌ها