جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر گناوه برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گناوه از برگزاری جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، حمزه بهاگیر امروز سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ با اعلام این خبر گفت: با توجه به هوای مساعد این روزهای بندر گناوه و نزدیک شدن به تعطیلات نوروز و ورود گردشگران زیاد از سراسر کشور به منظور ارائه خدمات مطلوب، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با حضور نمایندگان تمام دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و خدماتی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 محمدتقی صفری فرماندار گناوه در این جلسه گفت: امیدواریم با همت همه مسئولان شهرستان و با تجربه مضاعف بتوانیم یک مدیریت واحد در سطح شهرستان برای تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ داشته باشیم و در این راستا انتظار داریم همه نهادها و سازمان‌ها با همکاری و تلاش نسبت به خدمات ارزنده به مهمانان نوروزی اقدام کنند.

او اظهار کرد: مدیران شهرستان از توان مدیران‌کل استفاده کنند تا در سطح شهرستان تحرک جدی از دستگاه‌های متولی شاهد باشیم و کاستی‌ها و کمبودها نیز با همکاری مدیران استانی برطرف شوند.

صفری اضافه کرد: همه دستگاه‌های خدماتی با توجه به شرح وظایف مشخص خود نسبت به آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم اقدام کنند و در جلسات آینده رفع مشکلات موجود را اعلام کرده و هم‌چنین مسئولان کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر نیز زیر مجموعه‌ خود را فعال کنند و نیازمندی‌ها را مکاتبه و هر ۱۰ روز یک‌بار گزارش اقدامات خود را در جلسه ستاد سفر ارائه کنند.

فرماندار گناوه به بیان شرح وظایف مسئولان مربوطه پرداخت و گفت: در بحث ترافیک فرمانده انتظامی و پلیس راهور تدابیر لازم را بیندیشند و راهکار و پیشنهاد خود را در موضوع ترافیک، مسدود کردن مسیرها و محل پارکینگ‌ها در شورای ترافیک مطرح و مصوب کنند تا در سطح شهر شاهد ترافیک و راه‌بندان نباشیم.

صفری ادامه داد: سالن‌ها و فضاهای بزرگ سرپوشیده، توسط متولیان مربوطه مهیا شده تا در شرایط آب و هوایی اضطراری و احتمالی مورد اسکان قرار گیرند و همچنین آب ذخیره و محل استقرار مخزن ذخیره آب در ساحل آماده شود تا آب مورد نیاز سواحل تامین شود.

او تاکید کرد: هیچ گونه خاموشی در سطح شهر نباید داشته باشیم و اداره برق مکاتبات لازم را با استان برای روشنایی صدرصدی انجام دهد و شهرداری نیز نسبت به روشنایی محدوده‌ اختیارات خود اقدام کند و در موضوع نظارت بر مسائل بهداشتی نیز شبکه بهداشت و درمان از تمام توان خود برای نظارت و بازرسی‌ها استفاده کرده و در بازار و نظارت بر قیمت ها ادارات صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی باید دقیق و مستمر بر بازار و قیمت‌ها نظارت میدانی داشته باشند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011202817284

برچسب‌ها