راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع‌دستی در ورودی شهرهای استان سمنان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: بازارچه‌های صنایع‌دستی در ورودی شهرها با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی راه‌اندازی می‌شود.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم‌زاده روز سه‌شنبه دوم اسفندماه 1401 در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر مسافران و زائران (فصل زمستان) با اشاره به اهمیت ماندگاری مسافر افزود: راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع‌دستی در ورودی شهرها در توقف مسافران در شهرها و کاهش تصادفات تأثیرگذار است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و زائران علی ابن موسی‌الرضا(ع) از اهداف ستاد اجرایی خدمات سفر استان است.

کرم زاده با اشاره به راه‌اندازی کمپین 30- 60، افزود: با ارائه راهکارهای لازم می‌توان 60 درصد تصادفاتی را که در 30 کیلومتری شهرها اتفاق می‌افتد، کاهش داد.

استاندار سمنان نیز در این جلسه گفت: بالاترین افتخار مردم استان سمنان قرار گرفتن در مسیر زائران حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) است و در این راستا لازم است تلاش شود، با ارائه خدمات مناسب، مدت‌زمان ماندگاری مسافران را افزایش دهیم.

سید محمدرضا هاشمی افزود: با توجه به هم‌زمانی تعطیلات سال جدید و ماه مبارک رمضان، لازم است از اواسط اسفندماه آمادگی لازم برای میزبانی از مسافران و زائران را داشته باشیم.

استاندار سمنان با اشاره به جذب گردشگران و ماندگری مسافران، بیان کرد: تابلوها و بنرهای راهنمای گردشگری استان در طول جاده‌های استان برای راهنمایی و استفاده مسافران نصب شود.

هاشمی گفت: نظارت بر رستوران‌ها و مجتمع‌های بین‌راهی و سایر تأسیسات، توسط دستگاه‌های ذی‌ربط به‌طور منظم و دقیق انجام شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011202863629

برچسب‌ها