نمایشگاه‌های نوروزی فروش صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای نوروز راه‌اندازی نمایشگاه‌های فروش صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در کنار فروشگاه‌های دیگر مورد توجه قرار گیرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری شامگاه چهارشنبه سوم اسفندماه 1401 در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: در هر کدام از شهرستان‌های استان باید حداقل یک بازار روز و یک بازار صنایع‌دستی و هنرهای سنتی راه‌اندازی شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تمامی کالاهای اساسی و استراتژیک مورد نیاز مسافران و گردشگران ورودی به چهارمحال و بختیاری باید به‌موقع تأمین و ذخیره‌سازی شود.

حیدری تصریح کرد: با توجه به مهار شیوع ویروس کرونا، سفرهای نوروزی در سال‌جاری با افزایش چشمگیری مواجه خواهد شد.

او تأمین زیرساخت‌های مختلف و افزایش نظارت‌ها بر بازار چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و یادآور شد: فرمانداران و گروه‌های نظارت و بازرسی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در استان نظارت‌های میدانی خود را در آستانه نوروز افزایش دهند.

 استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: نظارت بر تشکیل و فعالیت کشیک نوروزی اصناف و آمادگی ناوگان عمومی حمل‌ونقل مورد توجه مسئولان مرتبط در چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011204748817

برچسب‌ها