یکی از راه‌های ایجاد اقتصاد پایدار در روستاها تقویت بخش گردشگری است

فرماندار شهرستان کوار با اشاره به لزوم توسعه گردشگری در روستاها گفت: یکی از راه‌های ایجاد اقتصاد پایدار در روستاها تقویت بخش گردشگری است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، دومین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۲ کوار، به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور معاون عمرانی فرمانداری، شهرداران، بخشداران، دهیاران روستاها و شوراها در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

سعید خانی فرماندار شهرستان کوار در این جلسه با بیان اینکه ایام پایانی سال را ظرفیت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان است، تصریح کرد: از شهرداران تقاضا داریم نسبت به زیباسازی فضای شهر اقدام کنند و برای میزبانی از مسافران آمادگی لازم را داشته باشند.

او در ادامه از بخشداران درخواست کرد تا با همکاری دهیاران در سطح روستاهای گردشگرپذیر شرایط لازم را برای معرفی ظرفیت‌ها و صنایع‌دستی با همکاری میراث‌فرهنگی مهیا کنند.

خانی گفت: برای توسعه و رونق گردشگری در شهرستان، نیازمند برنامه‌ریزی منسجم و تجمیع توانمندی‌ها هستیم و از سوی دیگر لازم است برای معرفی جامع و اثرگذار جاذبه‌های گردشگری در بخش‌های مختلف تمرکز شود.

در پایان این جلسه، پس از بحث و بیان نقطه نظرات برای ارائه تسهیلات و خدمات مناسب به مسافران نوروزی ۱۴۰۲ در سطح روستاها برنامه‌ریزی شد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 14011208143707

برچسب‌ها