اهتمام ویژه فرمانداری و میراث‌فرهنگی جلفا در سامان‌دهی مجموعه تاریخی حمام کردشت و آبشار آسیاب خرابه

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جلفا از اهتمام ویژه فرمانداری و میراث فرهنگی این شهرستان در سامان‌دهی مجموعه تاریخی حمام کردشت و آبشار آسیاب خرابه خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، عبدالعلی محمدی روز دوشنبه ۸ اسفند‌ماه ۱۴۰۱ با اسماعیل عطاپور فرماندار شهرستان جلفا دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جلفا گفت: در این دیدار وضعیت ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و احصای مشکلات و سامان‌دهی آن‌ها در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: رسیدگی و سامان‌دهی وضعیت مجموعه تاریخی حمام کردشت و آبشار آسیاب خرابه از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که مقرر شد تا پایان سال رسیدگی به استقرار بلیت‌فروشی و سامان‌دهی محوطه آسیاب خرابه در اسرع وقت انجام شود.

محمدی اظهار کرد: با توجه به اینکه مسیر رودخانه ارس نیازمند زیرساخت‌های گردشگری اعم از نمازخانه و سرویس بهداشتی است، لذا فرمانداری جلفا آمادگی خود را در راستای رسیدگی و تأمین زیرساخت‌های لازم این مسیر گردشگری مهم اعلام کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401120842915

برچسب‌ها