نوروز 1402 فرصتی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری نیر

فرماندار شهرستان نیر در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان گفت: با توجه به آماده شدن شهرستان نیر برای سفرهای نوروزی 1402 این ایام فرصت مهمی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان در سطح ملی است.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، شهرام محمدی امروز 9 اسفندماه 1401 در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان نیر گفت: با تشکیل ستاد خدمات سفر، شهرستان برای سفرهای نوروزی 1402 آماده می‌شود و این ایام فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه‌های شهرستان در سطح ملی است.

فرماندار نیر افزود: با توجه به قرارگیری شهرستان نیر در ورودی استان از سمت آذربایجان شرقی لازم است که با همکاری همه دستگاه‌ها برنامه‌ریزی مناسبی برای استقبال از مسافران نوروزی صورت پذیرد.

او با اشاره به لزوم آماده‌سازی تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری شهرستان، افزود: اداره میراث‌فرهنگی و شهرداری نیر با اقدامات خود جاذبه‌ها و ظرفیت‌های شهرستان را به نحو احسن به مسافران معرفی کنند تا رونق گردشگری در شهرستان اتفاق بیفتد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نیر نیز در این جلسه گفت: تمام دستگاه‌های مرتبط با هماهنگی فرمانداری به منظور آماده‌سازی شهرستان برای سفرهای نوروزی فعال هستند و امیدواریم با تعامل تمامی اعضای ستاد میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

او تاکید کرد: ایجاد ایستگاه‌های اورژانس، جانمایی محل اسکان مسافرین نوروزی و تامین پایگاه‌های امنیتی اسکان نوروزی از جمله مواردی است که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011209292123

برچسب‌ها