اجرای برنامه‌های مشترک در حوزه گردشگری مذهبی با اداره اوقاف و امورخیریه هرمزگان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هرمزگان گفت: تعامل و همکاری با اداره اوقاف و امور خیریه هرمزگان علاوه بر حفاظت و نگهداری از میراث‌فرهنگی، امكان اجرای برنامه‌های مشترک در حوزه گردشگری مذهبی را فراهم می‌کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، نشست مشترک محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هرمزگان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین مهدیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان در راستای امضای تفاهم‌نامه میان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

 

محمد محسنی روز سه‌شنبه 9 اسفندماه 1401 در این نشست گفت: این اداره‌کل در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده بین وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و سازمان اوقاف و امور خیریه آماده هماهنگی و تعامل بیشتر با این نهاد را دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان افزود: بسیاری از املاک و اماکن تحت پوشش سازمان اوقاف و امور خیریه دارای ماهیت گردشگری و تاریخی  هستند که با تغییر کاربری می‌توان آن‌ها را به سمت فرصت‌های سرمایه‌گذاری سوق داد.

در این نشست همچنین بر تشکیل کمیته‌های اجرایی تفاهم‌نامه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با سازمان اوقاف و امور خیریه تأکید شد.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/

کد خبر 14011209395509

برچسب‌ها