تحویل موافقت‌نامه تاسیس منطقه بولاغلار به شهرداری نیر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از تحویل موافقت‌نامه تاسیس منطقه بولاغلار نیر به شهرداری این شهر به عنوان سرمایه‌گذار مادر خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 11 اسفندماه 1401 گفت: موافقت‌نامه تاسیس منطقه بولاغلار نیر به نام شهرداری این شهر صادر شده است و شهرداری نیر فرصت شش ماهه‌ای برای بازنگری طرح جامع این منطقه دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: منطقه بولاغلار نیر یک منطقه بسیار مستعد و ارزشمند در حوزه گردشگری است و صدور موافقت‌نامه تاسیس برای این منطقه گام اول است که باید به سرعت وارد فاز اجرایی شود.

او تاکید کرد: طرح جامع این منطقه پیش از این توسط مشاور اداره کل میراث‌فرهنگی مطالعه شده است و شهرداری فرصتی دارد که این طرح جامع را بازنگری کند تا با بهترین شرایط این منطقه برای سرمایه‌گذاری آماده شود.

همچنین فرماندار نیر در این جلسه گفت: منطقه بولاغلار نیر که توانایی ایجاد ارزش افزوده برای شهرستان و استان را دارد در سال‌های گذشته بلاتکلیف بود و حتی در خدمات اصلی و اولیه در این منطقه کمبود وجود داشت.

شهرام محمدی افزود: با قرار گرفتن کل این منطقه در اختیار شهرداری نیر، بازنگری حریم و بستر رودخانه نیز اتفاق می‌افتد و هرگونه سرمایه‌گذاری یا تغییر در این منطقه در قالب طرح جامع اتفاق می‌افتد.

او تاکید کرد: شهرداری از امروز در مورد منطقه بولاغلار مسئول است و هر طرحی که در قالب طرح جامع تصویب شود باید دقیقا همان اجرا شود و ما نیز با افزایش اعتبارات شهرداری کمک حال این مجموعه خواهیم بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011211292552

برچسب‌ها