برگزاری اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات تاکستان با محوریت نوروز 1402

اولین جلسه ستاد اجرايي خدمات سفر شهرستان تاکستان با محوریت نوروز ۱۴۰۲ به‌ریاست فرماندار تاکستان و با حضور بخشداران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های اجرايي عضو ستاد در سالن جلسات فرمانداری شهرستان تاکستان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین، اسدالله حمزه‌ای روز سه‌شنبه  9 اسفند 1401 در این جلسه گفت: تشکیل جلسات کمیته‌های ذیل ستاد، اجراى مستمر گشت‌های مشترك نظارتى از مراکز خدمات‌رسان و تعامل دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد برای ارائه خدمات و اجرای برنامه‌های نوروزی از جمله موضوعاتی است که باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد. 

فرماندار تاکستان همچنین بر استقرار پایگاه‌ها و چادرهای اطلاع‌رسانی و هلال‌احمر در مبادی ورودی و مرکز شهر، پاک‌سازی حریم محورهای مواصلاتی شهرستان، فضاسازی شهر، نظارت بر وضعیت جایگاه‌های سوخت، آماده‌سازی مساجد و پارک‌ها و ... برای ارائه خدمات مطلوب و میزبانی شایسته از گردشگران در ایام نوروز تاکید کرد.

حمیدرضا حیدری رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تاکستان نیز در این جلسه ضمن اشاره به آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان از 17 اسفندماه و هم‌زمان با نیمه شعبان گزارشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط دبیرخانه ستاد اعم از برپایی نوروزگاه و نمایشگاه‌ها و ورک‌شاپ‌های صنایع‌دستی ارائه داد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

کد خبر 14011211492128

برچسب‌ها