آمادگی شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس برای استقبال از گردشگران نوروزی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جلفا از آمادگی شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس برای استقبال از گردشگران نوروزی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، عبدالعلی محمدی روز یکشنبه ۱۴ اسفندماه ۱۴۰۱ ضمن اعلام این خبر گفت: جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان جلفا به ریاست فرماندار محترم شهرستان جلفا و اعضای کمیته‌های ده‌گانه در راستای برنامه‌ریزی برای میزبانی از گردشگران نوروزی شهرستا جلفا و منطقه آزاد ارس برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان جلفا ادامه داد: در این جلسه مقرر شد تا اعضای کمیته‌های ده‌گانه نسبت به شرح وظایف خود در دستورالعمل ستاد خدمات سفر اهتمام ویژه داشته و نهایت تعامل و همکاری را با سایر دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان داشته باشند.

محمدی اظهار کرد: منطقه آزاد ارس نیز در راستای برنامه‌ریزی لازم برای استقبال از مسافران نوروزی اعلام آمادگی کرد، همچنین طی این ایام رؤسای کمیته‌ها به صورت کامل آماده باش خواهند بود و تمهیدات لازم برای روشنایی و ساماندهی پایانه مرزی نوردوز و پارکینگ این پایانه در دستورکار قرار گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401121442300

برچسب‌ها