پایگاه میراث جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی رتبه برگزیده فعالیت‌های نوروزگاه 1401

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از کسب رتبه برگزیده فعالیت‌های نوروزگاه 1401 توسط پایگاه میراث جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی در دومین همایش به استقبال نوروز خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب امروز 15 اسفندماه 1401 گفت: پایگاه میراث جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی در دومین همایش به استقبال نوروز برای فعالیت‌های فرهنگی مجموعه و به ویژه نوروزگاه موفق به کسب رتبه برگزیده شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: مدیر پایگاه میراث جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی در این همایش حضور داشت و جایزه این بخش را در حضور وزیر میراث‌فرهنگی دریافت کرد.

او تاکید کرد: امسال نیز با توجه به شروع زودهنگام مسافرت‌های نوروزی به دلیل تقارن تعطیلات عید نوروز با ماه مبارک رمضان، تمهیدات لازم در مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی، موزه‌های استان و پایگاه‌های ملی برای استقبال شایسته از مسافران در نظر گرفته شده است.

محمدی ادیب ادامه داد: در نوروز 1402 نیز برنامه‌های متعدد نوروزی در قالب نوروزگاه‌ها در تمامی بناهای تاریخی سطح استان پیش‌بینی شده است که از آن جمله به اجرای آیین‌های بومی استقبال از بهار با هدف افزایش نشاط اجتماعی می‌توان اشاره کرد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل همچنین پیش‌بینی کرد که استان اردبیل در نوروز 1402 یکی از مقاصد اصلی سفر در کشور باشد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011215292218

برچسب‌ها