بازدید از نحوه خدمت‌رسانی کمیته اسکان در حرم حضرت معصومه(س)

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‎‌دستی قم با حضور در کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر در حرم مطهر از نحوه خدمت‌رسانی به زائران نیمه شعبان بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‎‌دستی قم، علیرضا ارجمندی همزمان با شب نیمه شعبان با حضور در کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر قم، واقع در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) از نحوه فعالیت و خدمت‌رسانی کمیته اسکان بازدید و از نزدیک مشکلات زائران را بررسی کرد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری قم در این بازدید گفت: کمیته اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر اداره‌کل در حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و فرمانداری آماده ارائه خدمت‌رسانی به زائران شهر کریمه اهل بیت(س) هستند. 

او ضمن قدردانی از ز زحمات و تلاش‌های اعضای ستاد سفر و کمیته اسکان افزود: هدف ما رضایت مندی هموطنان عزیز بوده و تلاش می‌کنیم که منتظران حضرت، با خاطرات خوشی به سفر معنوی خویش ادامه دهند. 

ارجمندی گفت: ستاد خدمات سفر با توجه به تقارن ایام نیمه شعبان و ایام پایانی سال، از اول اسفند ماه فعالیت خود را آغاز کرده است و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده به مسافران و زائران خدمات‌رسانی می‌کند. 

انتهای پیام/ش

انتهای پیام/

کد خبر 14011216684437

برچسب‌ها