بازدید نظارتی از مجتمع‌های بین راهی استان قم

مدیرکل میراث‌فرهنگی قم از بازدید نظارتی از مجتمع‌های بین راهی استان به منظور ارزیابی آمادگی شایسته برای خدمت‌رسانی به زائران نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۱ به همراه معاون و کارشناسان گردشگری این اداره کل در بازدید نظارتی که به مناسبت نیمه شعبان از مجتمع‌های بین راهی مهتاب، زیتون و مهر و ماه انجام شد، آمادگی این تاسیسات گردشگری را در خدمت‌رسانی شایسته به زائران شهر کریمه اهل بیت (س) مورد ارزیابی قرار داد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در این بازدید گفت: با توجه به نیمه شعبان و سفر خیل عظیم ارادتمندان امام عصر (عج) به قم، نظارت‌ها در جهت ارتقای کیفیت و خدمات‌رسانی در تاسیسات گردشگری انجام می‌شود تا شاهد ارائه خدمات شایسته به زائران باشیم. 

ارجمندی عنوان کرد: با هدف بهره مندی زائران از خدمات بهینه و مطلوب مجتمع‌های بین راهی بر نحوه رعایت بهداشت محیط،وضعیت نمازخانه، رستوران، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه و نظافت عمومی نظارت شد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در پایان با تاکید بر اهمیت نظارت بر مجتمع‌های بین راهی و تاسیسات گردشگری قم در طول سال گفت: با توجه به تقارن نیمه شعبان با ایام پایانی سال، طرح بازرسی و نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی تشدید می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011216684722

برچسب‌ها