مراکز اقامتی استان قم در خدمت زائران نیمه شعبان

مدیرکل میراث‌فرهنگی قم از آمادگی کامل مراکز اقامتی استان برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۱ با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای ارائه خدمات‌رسانی شایسته و مطلوب به زائران شهر کریمه اهل بیت (س) اظهار کرد: طبق سنوات گذشته با توجه به حجم سفرها به قم، در شب نیمه شعبان با بیشترین تراکم اسکان زائران مواجه خواهیم بود. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در ادامه با توجه به تمهیدات لازم برای اسکان زائران نیمه شعبان تاکید کرد: زائران تنها در مراکز اقامتی رسمی در این شهر ساکن شوند تا با خیالی آسوده از سفر معنوی خود بهره ببرند. 

ارجمندی با اشاره به اعلام نرخ‌نامه‌های مصوب بیان کرد: طرح تشدید نظارت بر واحدهای اقامتی از شب نیمه شعبان آغاز و تا پایان تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ اجرا می‌شود. 

او در پایان با تاکید بر بازدید مستمر از تاسیسات گردشگری استان گفت: زائران در صورت مشاهده هرگونه تخلف و برای ارائه انتقادات و پیشنهادات، موارد را با شماره ۳۷۶۰۳۴۱۹ معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم در میان بگذارند تا کارشناسان مرتبط در اسرع وقت رسیدگی کنند. 

در استان قم ۴۳ هتل، ۲۴ هتل آپارتمان، ۸۳ مهمانپذیر و ۱۷۰ خانه مسافر و در مجموع ۲۴۴ واحد اقامتی تحت نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آماده خدمت‌رسانی به زائران و مسافران هستند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011216684862

برچسب‌ها