ملایر مهیای استقبال از میهمانان نوروزی

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ملایر با اشاره به آغاز زودهنگام سفرهای نوروزی، بر لزوم آمادگی صددرصدی دستگاه‌های اجرایی برای استقبال از مسافران نوروزی تأکید کرد و گفت: باید نوروزی متفاوت برای مسافران و مردم رقم بخورد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، عباس خدابخشیان دوشنبه ۱۵ اسفندماه در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان ملایر که با حضور بخشداران و اعضای این ستاد برگزار شد، افزود: امسال با توجه به تغییرات جدید، سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفندماه آغاز شده و شاهد پیک سفر در روزهای منتهی به نوروز هستیم.

وی ادامه داد: پاکسازی شهرها و روستاهای در حریم جاده‌ها، پاکسازی ورودی‌های شهرها، مساجد، پارک‌ها و زیباسازی معابر و فضاهای شهری بسیار حائز اهمیت است و باید اتاق اصناف بازدیدهای دوره‌ای از بازار و فروشگاه‌های عرضه محصولات و رستوران‌ها را به طور جدی در دستور کار قرار دهد.

معاون فرماندار ملایر اظهار کرد: شهرداری‌ها ورودی شهر، پارک‌ها و مساجد، معابر و خیابان‌ها را پاکسازی و زیباسازی کند، همچنین نیروی انتظامی در خصوص چهارشنبه آخر سال هشدارهای لازم را به عمل آورده و از فروش مواد محترقه خطرناک جلوگیری شود.

خدابخشیان خاطرنشان کرد: باید با همکاری آموزش و پرورش به کودکان آموزش‌های لازم داده شده و لیست کشیک ادارات در ایام نوروز برای دبیرخانه و فرمانداری ارسال شود همچنین رعایت بحث صرفه‌جویی انرژی در ادارات و به ویژه آموزش و پرورش در روزهای تعطیلات باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملایر نیز با اشاره به آمادگی ملایر برای پذیرایی از میهمانان نوروزی، گفت: ستاد اجرایی خدمات یک ستاد دائمی است که در دو بخش برنامه‌های روتین و فرهنگی فعالیت دارد.

ابراهیم جلیلی ضمن توضیح وظایف کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر، افزود: این ستاد با کمک کمیته‌های عضو و دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان، آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است و در این راستا برنامه‌های متنوعی برای ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011216889877

برچسب‌ها