تندباد خسارتی به پل معلق مشگین‌شهر وارد نکرده است

مالک و سرمایه‌گذار پل معلق مشگین‌شهر گفت: تندباد روزهای اخیر هیچ‌گونه خسارتی به مجموعه پل معلق وارد نکرده است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، زهرا اللهیاری امروز 18 اسفندماه 1401 گفت: اقدامات تعمیر و نگهداری پل طبق روال به صورت مستمر انجام می‌شود، مهندس ناظر زبده هم در محل پل حضور دارد و تند باد روز گذشته هیچ خسارتی به پل وارد نکرده است.

مالک و سرمایه‌گذار پل معلق مشگین‌شهر با تکذیب شایعات منتشر شده در زمینه وارد شدن خسارت به پل معلق مشگین‌شهر در جریان تندباد روزهای اخیر اضافه می‌کند: اخباری که در این زمینه درج شده صحت ندارد و هیچ‌گونه خسارت جانی و مالی به مجموعه گردشگری پل معلق مشگین‌شهر وارد نشده است.

او تاکید کرد: سازه پل معلق توسط مهندسان فنی که طراحی و آن را عملیاتی کردند طبق دستورالعمل‌هایی که دارند به صورت ادواری تعمیر و نگهداری می‌شود چرا که امنیت خاطر مسافران برای مدیریت منطقه نمونه گردشگری پل معلق بسیار حائز اهمیت است.

سرمایه‌گذار پل معلق مشگین‌شهر از مدیران دستگاه‌های اجرایی که همزمان با طوفان در محدوده پل حضور داشتند قدردانی کرد و در خصوص برنامه‌های آتی این مجموعه گردشگری هم گفت: آبدرمانی نور سبلان جزو پروژه‌هایی است که مطالعات آن انجام شده و در آینده نزدیک در این مجموعه کلنگ زنی و عملیاتی می‌شود.

پل معلق مشگین‌شهر با ۲ متر عرض و ۳۶۵ متر طول که در ارتفاع ۸۰ متری رودخانه خیاوچایی و بر بلندای پارک جنگلی مشگین‌شهر ساخته شده است به عنوان بزرگترین پل معلق خاورمیانه شناخته شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011218292184

برچسب‌ها