نقش کلیدی جوامع و انجمن‌های اقامتی در توسعه گردشگری قم

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‎‌دستی قم بر اهمیت نقش و استفاده از ظرفیت انجمن‌های اقامتی در توسعه گردشگری استان تاکید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی، امروز یکشنبه بیست و یکم اسفندماه ۱۴۰۱ از برگزاری نشست روسای جوامع و انجمن‌های اقامتی استان در جهت آمادگی اسکان، ویژه ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: کیفیت خدمات مراکز اقامتی در جذب و جلب رضایت گردشگران، بسیار حائز اهمیت است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم در ادامه با اشاره به آمادگی کامل مراکز اقامتی استان برای خدمت‌رسانی شایسته در ایام نوروز گفت: ۴۳ هتل، ۲۴ هتل آپارتمان، ۸۳ مهمانپذیر و ۱۷۰ خانه مسافر و در مجموع ۳۲۰ واحد اقامتی تحت نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آماده پذیرایی از زائران و مسافران هستند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم با اشاره به اهمیت نظارت برای ارائه خدمات مطلوب عنوان کرد: طرح تشدید نظارت بر واحدهای اقامتی که از یکم اسفندماه آغاز شده است با قوت تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ ادامه دارد. 

ارجمندی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در هر سفر مهم‌ترین دغدغه اصلی گردشگران، مکان مناسبی برای اقامت است، ادامه داد: شهر مقدس قم با کارکرد مذهبی و زیارتی، زمینه مناسبی برای توسعه‌ گردشگری داخلی و خارجی فراهم کرده است. 

او تصریح کرد: مراکز اقامتی به عنوان یکی از اصلی‎‌ترین زیرمجموعه‎‌های گردشگری، نقش مهمی در توسعه و شکوفایی این صنعت دارند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‎‌دستی قم در ادامه با تاکید بر اهمیت نقش و ظرفیت جوامع و انجمن‌های اقامتی در توسعه گردشگری افزود: جوامع و انجمن‌های اقامتی می‌توانند با بیان مشکلات و پیشنهادات در جهت بهبود ارائه خدمات به زائران شهر کریمه اهل بیت (س) گام بردارند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011221684640

برچسب‌ها