برگزاری دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان طارم

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طارم گفت؛ دومین جلسه ستاد مدیریت نوروز 1402 به ریاست فرماندار شهرستان و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان و با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، بخشدارن و اعضای ستاد در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، رضا انبارلو روز یکشنبه 21 اسفند ۱۴۰۱ گفت: همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌ها در کیفیت خدمات‌دهی به گردشگران نوروزی در اولویت است و برنامه‌های فرهنگی متنوع در زمان حضور گردشگران به‌منظور تقویت تعاملات فرهنگی و شناساندن فرهنگ بومی منطقه باید اجرا شود.

فرماندار طارم افزود: ضرورت دارد تا نقاط قوت و تجربیات حاصل از اقدامات گذشته را در نوروز ۱۴۰۲ مدنظر قرار دهیم تا بتوانیم کاستی‌ها و ضعف‌ها را شناسایی و برطرف کنیم.

او یادآور شد: امید است با استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های موجود، بتوانیم خدماتی شایسته و مطلوب را به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان ارائه دهیم.

مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی طارم در این جلسه اظهار کرد: ما به عنوان متولیان این امر باید طارم را به عنوان یک مقصد گردشگری معرفی کنیم و همچنین با برنامه ریزی درست انگیزه مسافران را برای ماندگاری در این استان بیشتر کنیم.

زهرا جعفری افزود: اقدامات و برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان در خصوص فراهم کردن امکانات اقامتی و رفاهی برای مسافران نوروزی در این جلسه مطرح و هماهنگی‌های لازم در این راستا به‌عمل آمد.

جانمایی مکان اکیپ‌های خدمات‌رسان و تشکیل اکیپ‌های نظارت بر تأسیسات گردشگری و رستوران‌ها، ترمینال‌ها و پایانه‌های مسافربری، جایگاه‌های سوخت و...، تعیین تکلیف کشیک‌های ادارات مرتبط، نظافت وتعمیر تابلوهای داخل شهر و ورودی‌ها و خروجی‌ها، رنگ‌آمیزی جداول و تعیین جای پارک خودرو مسافران برای ایام پیک سفر از جمله برنامه‌های عنوان شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011221931811

برچسب‌ها