پایان مرحله اول طرح نظارتی گشت مشترک ویژه نوروز/ تذکر به 2 واحد متخلف

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز با تشدید بازرسی‌ها از ابتدای اسفند ماه در استان مرکزی آغاز شده و تا پایان فروردین 1402 ادامه خواهد داشت.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی، سید حسن حسینی امروز 25 اسفند 1401 از  پایان مرحله اول نظارت بر مراکز خدمات‌رسان به مسافران و گردشگران از تاسیسات گردشگری بین راهی محور شهرستان اراک خبر داد و گفت: مرحله اول بازرسی بر واحدهای خدمات‌رسان با حضور نمایندگانی از ادارات تعزیرات حکومتی، اداره‌کل صمت، دامپزشکی و مسئول نظارت این اداره‌کل در سه روز متوالی به صورت صبح و عصر انجام پذیرفت و مرحله دوم در فروردین ماه ادامه خواهد یافت.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در طرح نظارتی ویژه نوروز موارد همچون درج لیست قیمت‌ها، تجهیزات و امکانات نمازخانه‌های بین راهی و وضعیت سرویس‌های بهداشتی بازدید و با موارد متخلف به طور جدی برخورد شد.

حسینی با تاکید بر نزدیک شدن ایام تعطیلات نوروز و لزوم آمادگی تأسیسات گردشگری برای ارائه خدمات مطلوب و فراهم آوردن رضایت خاطر مسافران و گردشگران گفت: در این مرحله از بازدیدها به دو واحد تذکر کتبی برای رعایت نرخ مصوب و همچنین مقادیر پنج کیلوگرم گوشت فاقد هویت کشف و معدوم شد و پس از تشکیل پرونده مدیر واحد متخلف به دستگاه‌های قضایی معرفی شد.

او افزود: مسافران نوروزی استان مرکزی می‌توانند در صورت بروز هر گونه تخلف با شماره 08633121906 و یا با تلفن گویای 09629 تماس حاصل کنند و با کارشناسان هیئت نظارتی مذکور ارتباط برقرار کنند. 

حسینی گفت: هیئت رسیدگی به شکایات گردشگران در ایام نوروز به صورت دائمی فعال هستند و در صورت وجود شکایات در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401122572517

برچسب‌ها