خدمت‌رسانی بیش از 10هزار نفر در قالب 13 کمیته در استان اصفهان به گردشگران

معاون امور عمرانی استاندار و قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان از خدمت‌رسانی بیش از 10 هزار نفر از اعضای این ستاد در قالب 13 کمیته در پهنه استان اصفهان به گردشگران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، هفتمین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان روز گذشته 25 اسفندماه با حضور مهران زینلیان معاون امور عمرانی استاندار و قائم‌مقام ستاد سفر استان، علیرضا ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرائی خدمات سفر استان و سایر اعضا در تالار شهید سلیمانی استانداری اصفهان برگزار شد.

در این نشست قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: با توجه به آگاهی تمامی دستگاه‌ها و نهادهای مشارکت کنند در امر سفر، فعالیت‌های نوروزی ستاد سفر استان اصفهان از روز 25 اسفندماه آغاز و تا پایان روز 14 فروردین‌ماه سال 1402 خورشیدی ادامه می‌یابد.

او ادامه داد: بیش از 10 هزار نفر از اعضای این ستاد در قالب 13 کمیته در پهنه استان اصفهان به گردشگران خدمات‌رسانی خواهند کرد.

 انتخاب اداره‌کل میراث‌فرهنگی به‌عنوان دستگاه برتر اصفهان در حوزه اقامه نماز

زینلیان افزود: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های ما در این ستاد در کنار سایر فعالیت‌ها، حفظ شئونات دینی و حفاظت از اعتقادات دیرینه این مردم بزرگ و متمدن است، لذا بر اساس بررسی‌های ستاد اقامه نماز استان که توسط سامانه الکترونیک سجاده متعلق به این نهاد دینی و فرهنگی انجام‌شده، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان بیشترین امتیاز را در خصوص بسط و گسترش فرهنگ دینی نماز و نمازخوانی طی سال 1401 کسب کرده که شایسته تقدیر است.

در پایان این نشست با حضور مهران زینلیان معاون امور عمرانی استاندار و قائم‌مقام ستاد سفر استان از علیرضا ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان به‌واسطه تلاش برای بسط و گسترش فرهنگ نماز و نمازخوانی در سطح استان اصفهان به‌ویژه در واحدهای گردشگری و مجموعه‌های تاریخی تقدیر شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1401122623120

برچسب‌ها