۴ روز در زنجان بمانید یک روز و نیم مهمان ما

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان با بیان اینکه ستاد خدمات سفر در این استان فعال شده است، گفت: گردشگران برای اقامت در هتل‌ها و رفاه حال مسافران در نوروز به ازای 4 شب اقامت در هتل های استان یک روز و نیم از اقامت رایگان برخوردار خواهند شد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، سید سعید صفوی عصر روز پنجشنبه 25 اسفند ۱۴۰۱ ادامه داد: در جهت ایجاد انگیزه برای سفر، در نوروز به ازای چهار شب اقامت در هتل‌های استان یک روز و نیم اقامت رایگان به گردشگران تعلق خواهد گرفت و تمامی مراکز اقامتی موظفند این امکان را برای مسافران نوروزی خود فراهم کنند. فعالان عرصه گردشگری امیدوارند سفر‌های نوروزی 1402 آغازی برای فعالیت‌های گردشگری باشد و رونقی دوباره به هتل‌ها بازگرداند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان افزود: بازرسان و کارشناسان ستادی استان نیز برای رسیدگی بیشتر به صورت نامحسوس از واحدها بازدید خواهند کرد.

او گفت: در نظر داریم با امکانات و جاذبه‌های متنوع فرهنگی و گردشگری، استان زنجان را به عنوان مقصد سفر و گردشگرپذیر معرفی کنیم.

با تاکید بر اینکه آمادگی خدمات سفر در استان زنجان وجود دارد، ادامه داد: برای اطلاع‌رسانی هرگونه تخلفی در واحدهای صنفی و اماکن تحت پوشش این نهاد می‌توانند مشکلات خود را از طریق سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ مطرح کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011226931191

برچسب‌ها