اجرای بیش از 2400 برنامه به‌مناسبت فرارسیدن بهار و نوروز 1402

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از اجرای برنامه‌های متنوع،‌ به منظور رفاه حال مسافران، گردشگران و ارائه خدمات شایسته و مطلوب‌تر در ایام نوروز 1402 خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی شنبه 27 اسفند ماه 1401 با اعلام این خبر گفت: با عنایت به وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان گیلان در مبحث توسعه گردشگری از جمله جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و مذهبی، این استان از قطب‌های اصلی گردشگری سفر در ایران به شمار می‌رود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: در این راستا این اداره‌کل به منظور رفاه حال مسافران، گردشگران و ارائه خدمات شایسته و مطلوب‌تر در ایام نوروز 1402 نسبت به اجرای برنامه‌های متنوع اقدام کرده‌ است.

او بیان کرد: برپایی بیش از 1402 سفره هفت‌سین در سطح استان، برپایی بیش از 90 ایستگاه و فروشگاه صنایع‌دستی با ایجاد 1200 غرفه صنایع‌دستی در سطح استان، برگزاری بیش از 300 جشنواره، مراسم و همایش با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی ضمن رعایت حرمت ماه مبارک رمضان، اجرای 90 برنامه فرهنگی و اجتماعی در داخل اماکن تاریخی استان گیلان از جمله این برنامه‌ها می‌باشد.

جهانی همچنین تصریح کرد: بعلاوه آماده‌سازی 3122 واحد از تاسیسات گردشگری با ظرفیت 50هزار تخت برای ارائه خدمات رفاهی به مسافران، برپایی 70 مرکز اطلاع‌رسانی در سطح استان به منظور پاسخگویی و اطلاع‌رسانی، راه‌اندازی ایپلیکیشن‌های پیشرفته گردشگری مناسب با نیاز مسافران و گردشگران، و نیز چاپ 200 هزار بروشور در خصوص معرفی اماکن تاریخی و طبیعی گیلان از دیگر فعالیت‌های اداره‌کل استان برای خدمات‌دهی و رفاه هرچه بیشتر مسافران است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011227709829

برچسب‌ها