سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی استان سمنان منصوب شد

در حکمی از سوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، سروش هاشمی به‌عنوان سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان منصوب شد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، در حکم انتصاب هاشمی به امضای امیر کرم‌زاده در روز شنبه 27 آبان ماه 1401 آمده است:

«نظر به سوابق ارزشمند، تعهد و مسئولیت‌پذیری فردی جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی به‌عنوان سـرپرست معـاونت میراث فرهنگی منصوب می‌گردید.

 پیگیری در راستای حفاظت، مرمت و احیاء بناها، بافت ها و محوطه‌های تاریخی استان، تعیین تکلیف قراردادهای منعقده و تلاش برای افزایش تخصیص و جذب اعتبارات موردنیاز ازجمله وظایف مورد انتظار است.

امید است تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت‌ا... رئیسی با تأکید بر شاخص‌های عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاک‌دستی، فساد ستیزی و قانون مداری در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

از خداوند متعال توفیقات سرکار در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب نورانی امام خمینی (ره) و عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را خواهانم.

سروش هاشمی پیش‌ازاین به‌عنوان جانشین معاونت میراث فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان سمنان فعالیت داشت. او دارای مدرک کارشناسی ارشد مرمت بنا، پژوهشگر و استاد دانشگاه است.

پیش‌ازاین مصطفی یغمائیان معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان سمنان بود و با توجه به بازنشستگی نامبرده در مراسمی از خدمات وی در زمان تصدی این معاونت قدردانی شد.»

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14011227863396

برچسب‌ها