قاب ماندگار سفر در نی‌ریز رونمایی شد

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نی‌ریز از رونمایی قاب ماندگار سفر در ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان نی‌ریز خبر داد.

به گزارش میراث آریا روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس، حمیدرضا هادی 1 فروردین‌ماه 1401 بیان کرد: هم‌زمان با سال جدید شمسی و تحویل سال 1402 دبیرخانه ستاد خدمات سفر از  قاب ماندگار هفت‌سین که در نوع خود بی‌نظیر است و مورد توجه استقبال مسافرن و گردشگران نوروزی نیز قرار گرفت.


مسئول میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی نی‌ریز افزود: برای یادآوری سفر سه موضوع اصلی خاطرات، فیلم، عکس و سوغات تأثیرگذار است و دبیرخانه ستاد سعی کرده این شرایط را  برای میهمانان و مسافران نوروزی فراهم سازد تا در قاب خاطرات خود برنامه‌های ستاد این شهرستان پررنگ‌تر دیده شود.

او ادامه داد: در همین راستا در طرحی نو اقدام به طراحی و تهیه قاب ماندگار سفر کرده که در اولین روز از سال جدید با حضور مسئولین از آن رونمایی شد.

هادی در ادامه گفت: برنامه‌ها و جاذبه‌های متفاوت در مقاصد گردشگری تبدیل به خاطرات ماندگار خواهند شد و یکی از اهداف این دبیرخانه نیز محقق شدن حداقل یکی از سه عنصر ماندگار سفر است.

مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نی‌ریز در پایان بیان کرد: این قاب، ترکیبی از سفره هفت‌سین و تصاویر آثار تاریخی شهرستان است که مسافران، بسیار علاقه‌مند به گرفتن عکس یادگاری با این قاب است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020103143478

برچسب‌ها