«مسافریار» هشدار پلیس را خودکار به مسافران خطرساز اعلام می‌کند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان از اعلام خودکار هشدار پلیس به مسافران خطرساز توسط نرم‌افزار مسافریار خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، علیرضا ایزدی روز پنجشنبه 3 فروردین ماه 1402 با اعلام این خبر گفت: همه‌ساله به‌منظور جلوگیری از حوادث سفر، تمهیداتی پیش‌بینی می‌شود تا مسافرین با امنیت کامل و بدون حادثه سفر خود را در استان اصفهان به پایان برسانند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: به همین منظور امسال نیز با کمک نرم‌افزار مسافریار علاوه بر ارائه سرویس‌ها و اطلاعات مختلف سفر، مسافران قبل از رسیدن به نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای، پیام هشداری مبنی بر کاهش سرعت و اخطارهای پلیس را دریافت می‌کنند تا ضمن کاهش سرعت خود، با افزایش هوشیاری مسیری بی‌خطر و امن را طی کنند.

او افزود: امسال و در یک اقدام ابتکاری، این نرم‌افزار به رانندگان خطرساز که سرعت آن‌ها در طول جاده بیش از 130 کیلومتر بر ساعت باشد، پیام‌های هشدار پلیس‌راه استان را مبنی بر اهمیت کاهش سرعت و رفتار ایمن در طول مسیر ارسال می‌کند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اصفهان تصریح کرد: اعلام نقاط استراحت جاده‌ای مانند ایستگاه امنیت و سلامت به‌منظور استراحت مسافرین نوروزی و تأکید بر استراحت 15 دقیقه‌ای پس از دو ساعت رانندگی از دیگر خدمات نرم‌افزار مسافریار می‌باشد که با همکاری پلیس‌راه استان ایجادشده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402010323147

برچسب‌ها