بازدید نماینده اداره‌کل بازرسی قم از اماکن اقامتی استان

نماینده اداره‌کل بازرسی قم از اماکن اقامتی رسمی گردشگری بازدید و نحوه ارائه خدمات به زائران و مسافران نوروزی را بررسی کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، روح‌الله دلاوری، نماینده اداره‌کل بازرسی استان قم دوم فروردین ماه ۱۴۰۲ از اماکن اقامتی رسمی تحت نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان شامل هتل، مهمانپدیر و خانه‌مسافر به صورت سرزده بازدید کرد.

نماینده اداره‌کل بازرسی استان قم در این بازدیدها که به منظور ارزیابی نحوه ارائه خدمات تاسیسات گردشگری و اطلاع از رضایتمندی زائران نوروزی انجام شد، نرخنامه‌ها و هزینه‌های دریافتی از مسافران را بررسی و بر نظارت دقیق بر خدمات ارائه شده تاکید نمود.

روح‌الله دلاوری در مجموع نحوه ارائه خدمات و رعایت موازین قانونی توسط تاسیسات گردشگری استان را قابل قبول دانست و خواستار رفع نواقص و معایب موجود شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هم در این بازدید با بیان اعلام نرخنامه مصوب به مراکز اقامتی گفت: با هرگونه تخلف قاطعانه برخورد می‌شود.

علیرضا ارجمندی ادامه داد: کمیته نظارت معاونت گردشگری استان از نیمه شعبان تاکنون بازدیدهای مستمر از تاسیسات گردشگری به منظور ارائه خدمات شایسته به زائران داشته است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020103684266

برچسب‌ها