رویداد فرهنگی «جشنواره در جشنواره» در محل استخر پاشوران سیاهکل برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان از برگزاری جشنواره غذای محلی و ماهیگیری خانوادگی در سیاهکل خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا وبه‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی یکشنبه 28 اسفند 1401 با اعلام این خبر گفت: رویداد فرهنگی جشنواره در جشنواره با برگزاری جشنواره غذای محلی و ماهیگیری خانوادگی در سیاهکل و با همکاری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سیاهکل و با حضور فرخی نماینده مردم شریف لاهیجان و سیاهکل در شورای اسلامی و بابایی فرماندار شهرستان، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستانی و استانی در استخر پاشوران سیاهکل برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان افزود: این رویداد فرهنگی با عنوان «جشنواره در جشنواره » با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی چون ساز و سورنای محلی، لافند بازی، نوروز خوانی، مراسم آئینی استقبال از بهار، موسیقی سنتی، نمایش طنز، مسابقه ماهیگیری همراه بود.

جهانی همچنین از برپای نمایشگاه درحاشیه جشنواره گفت و اظهار کرد: در حاشیه اجرای برنامه‌های جشنواره نمایشگاه صنایع‌دستی، سوغات، طبخ غذا، تولیدات هفت سین نیز به منظور فروش تولیدات داخلی و رفاه حال گردشگران و خرید محصولات بومی به عنوان سوغات گیلان برپا شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020103709800

برچسب‌ها