پذیرش بیش از ۹هزار مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

معاون پژوهش برنام‌ریزی و منابع اداره‌کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ۲۸ اسفندماه تاکنون 1990 خانوار با جمعیتی بالغ بر ۹هزار و ۱۰۰ مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان در سطح آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان پذیرش شده‌ند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، ایمان سبحان‌نژاد جمعه چهارم فروردین ماه 1402 گفت: بیشترین مهمانان نوروزی امسال به ترتیب از استان‌های اصفهان، چهار محال بختیاری ، خوزستان و بوشهر بوده است.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی و منابع اداره‌کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در ستاد اسکان شهرستان بویراحمد ۷۷ مدرسه پیش‌بینی شده که تاکنون ۱۱۲۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۴۵۵۰ مسافر پذیرش شده است.

او بیان کرد: ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۵ اسفندماه پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی بوده است.

روستای کریک در شهرستان دنا، منطقه شلالدون باشت، بارگاه حضرت بی بی حکیمه (س) در گچساران، آبشار یاسوج و چشمه بلقیس چرام از شلوغ‌ترین جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروز امسال بوده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020104400775

برچسب‌ها