گشت و‌گذار در تبریز با اتوبوس‌های تبریزگردی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از ازائه خدمات اتوبوس‌های تبریزگردی به گردشگران در ایام نوروز خبر داد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه‌زاده روز جمعه 4 فروردین 1402 ضمن اعلام این خبر گفت: اتوبوس‌های گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز که از آخرین روز‌های اسفندماه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، از دو‌ایستگاه اصلی چهارراه بهشتی و پارکینگ ائل گلی آماده انتقال گردشگران نوروزی تبریز برای گشت و‌گذار در اماکن تاریخی و زیبای شهر خواهند بود و تا ۱۵ فروردین ماه فعالیت خود را استمرار خواهند داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: این اتوبوس‌ها با هماهنگی مدیریت گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از ساعت ۹ تا ۱۳ در شیفت قبل از ظهر و از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در شیفت بعدازظهر، به صورت رایگان پذیرای مسافران خواهند بود و با تعداد هشت دستگاه اتوبوس، مسافران را به مقاصد اصلی گردشگری تبریز می‌رسانند و در مسیر و مکان‌های مختلف، راهنمای‌ ایشان خواهند بود.

حمزه‌زاده اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته دیدار از محل‌های مورد بازدید و نیز حضور در اتوبوس‌های گردشگری شهرداری تبریز رایگان خواهد بود. شهرداری تبریز نیز با در اختیار داشتن خانه موزه استاد شهریار، موزه شهر و خانه علی موسیو پذیرای علاقه‌مندان، گردشگران و نیز شهروندان تبریزی خواهد بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402010442437

برچسب‌ها