مریوان گنجینه‌ای از جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی/ تکریم مسافران در اولویت است

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مریوان گنجینه‌ای از جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی در کردستان و غرب کشور است و از مقاصد جذاب گردشگری برای مسافران و گردشگران نوروزی به شمار می‌رود.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، شیوا قاسمی‌پور در بازدید از پایگاه امداد‌و‌نجات هلال‌احمر و چادر راهنمای مسافران و بازارچه‌های نوروزی،‌گفت: مریوان از معدود شهرهای زیبای گردشگری در غرب کشور به‌شمار می‌رود که علاوه بر داشتن طبیعت بی‌نظیر و مردمانی باصفا و مهمان‌نواز، دارای جاذبه‌های فرهنگی و مذهبی فراوانی است.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: این شهر به‌واسطه قرار گرفتن در نقطه مرزی کشور و همچنین وجود بقاع متبرکه، یادمان‌های شهدای جنگ، دریاچه زیبای زریبار و قابلیت‌های کم‌نظیر دیگر در عرصه گردشگری و صنایع‌‌دستی، همواره مقصد مسافران و گردشگران زیادی از سراسر ایران و جهان است.

او تکریم و جلب رضایت مسافران را مهمترین اولویت کاری مردم و مسئولان شهرستان دانست و عنوان کرد: خوشبختانه طبق ارزیابی‌های انجام شده از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون نحوه خدمات‌رسانی و اسکان مهمانان  در سطح شهر مریوان بسیار مطلوب بوده است.

قاسمی‌پور با بیان اینکه اقدامات و تهیه امکانات و ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی در طرح ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان شایسته تقدیر است، یادآور شد: امیدواریم با همکاری بیش‌از‌پیش مردم و مسئولان و با ایجاد امکانات بیشتر در تمامی نقاط شهر بتوانیم ضمن آشنا نمودن مهمانان با جاذبه‌های گردشگری و طبیعت بکر و منحصر‌به‌فرد این منطقه، خاطرات و لحظات به‌یاد‌ماندنی برای مسافران و گردشگران نوروزی رقم بزنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020105348124

برچسب‌ها