برپایی جشن نوروزگاه در جوار یادمان شهدای گمنام دشت‌آزادگان

جشن نوروزگاه شهرستان دشت‌آزادگان در مجتمع فرهنگی شهيد محمدرضا سبحانی شهر سوسنگرد برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، علی عبیاوی گفت: مراسم نوروزگاه شهرستان دشت‌آزادگان، برای نخستین بار در یک فضای معنوی و برای تجدید بیعت با شهدای دفاع‌مقدس، باحضور کاروان‌های راهیان نور، زائران، گردشگران و مردم شهرستان در یادمان شهدای گمنام و مجتمع فرهنگی شهيدسبحانی برگزار شد.

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دشت‌آزادگان و هویزه با بیان این‌که مراسم با تلاوت آیاتی از کلام‌ا... مجید آغاز شد، ادامه داد: امسال جشن نوروزگاه را متفاوت با سال‌های گذشته برگزار و این مراسم را در میان شهدای گمنام هشت سال دفاع‌مقدس که برای حفظ امنیت، جان، مال و مرز کشور جان خود را فدا کردند برپا کردیم.

او گفت: ما برای تجدید بیعت و تأسی از جان فدایی‌های شهدا و احترام به منزلت و قدسیت این عزیزان، سال نو را در این محل آغاز کردیم و در یادمان شهدای گمنام از خداوند منان خواهانیم که تا ظهور حضرت مهدی از نهضت امام‌خمینی محافظت کند و در سایه توجیهات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مقابل کشورهای صهیونیسم پیروز و سربلند باشیم.

عبیاوی خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی از قبیل برپایی سفره هفت‌سین، شعرخوانی، مداحی، موسیقی سنتی و در انتها دعای تعجیل فرج امام زمان نیز از بخش‌های دیگر این مراسم بود.

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

\"\"

انتهای پیام/

کد خبر 14020106478444

برچسب‌ها