کاهش ۴۳ درصدی آمار جانباختگان حوادث جاده‌ای در همدان

رئیس پلیس راه استان همدان از کاهش ۴۳ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی از آغاز طرح نوروزی تاکنون نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان، سرهنگ علی فکری، دوشنبه 7 فروردین ماه، با اشاره به آمار حوادث جاده‌ای از آغاز طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ماه تاکنون گفت: خوشبختانه شاهد کاهش ۴۳ درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای در سطح استان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

او افزود: سال گذشته در این مدت ۲۵ فقره تصادف جرحی رخ داده که در مجموع ۳۶ نفر مجروح شدند که این آمار امسال به ۱۵ فقره تصادف و ۲۵ نفر مجروح کاهش یافته است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سال گذشته طی این مدت متأسفانه ۶ فقره تصادف فوتی رخ داده بود که ۷ نفر از هموطنان کشته، اما امسال این آمار با وقوع ۳ فقره تصادف و ۴ فوتی کاهش ۴۳ درصدی را به همراه داشته است.

فکری در ادامه با اشاره به افزایش حجم تردد‌ها و سفر‌های نوروزی و شرایط خاص جاده‌های استان همدان به جهت قرار گرفتن در مسیر شاهراه مرکز به غرب و بالعکس گفت: امسال افزایش ۱۳ درصدی تردد‌های وسایل نقلیه را در استان شاهد بودیم، به گونه‌ای که تردد‌ها از ۴ میلیون و ۵۱۱ هزار به ۵ میلیون ۸۷۰ هزار تردد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 1402010788981

برچسب‌ها