رونق صنعت گردشگری چهارمحال و بختیاری در کاهش بیکاری نقش دارد

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: رونق صنعت گردشگری این استان در افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی نقش‌آفرینی می‌کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، مرتضی محمدیان دهکُردی روز سه‌شنبه هشتم فروردین‌ماه 1402 در حاشیه بازدید از نوروزگاه‌های استان تأکید کرد: این استان ظرفیت، پتانسیل، قابلیت و استعداد تبدیل به قطب گردشگری ایران اسلامی را دارد.

او افزود: به‌همین منظور همت و تلاش مسئولان دستگاه‌های اجرایی مختلف چهارمحال و بختیاری برای کمک به رونق صنعت گردشگری استان با هدف اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و تسریع در روند توسعه در این بخش ضروری است.

محمدیان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های عضو ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر چهارمحال و بختیاری برای میزبانی مطلوب از مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به این استان در امادگی کامل هستند.

او یادآور شد: هم‌اکنون آمادگی لازم برای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری در بیش از 800 جاذبه گردشگری وجود دارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020108748608

برچسب‌ها