پلمپ یک واحد از تاسیسات گردشگری در گیلان

یک واحد از تاسیسات گردشگری گیلان در شهرستان رودبار به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی پلمپ شد.

به گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی‌، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، ولی جهانی گفت: تمام برنامه‌های ستاد خدمات سفر استان متمرکز بر ایجاد فضای مناسب برای جلب رضایت و جذب گردشگران است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان با اشاره بر اینکه حجم مسافران و ورودی و تردد در محورهای مواصلاتی استان در ایام نوروز 1402 افزایش چشمگیری داشته است ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران را از وظایف کلیه دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد دانستند.

او افزود: در این راستا یک واحد از تاسیسات گردشگری تحت نظارت این اداره‌کل بدلیل عدم رعایت موارد بهداشتی و قوانین و مقررات اجرایی در شهرستان رودبار پلمپ گردید و از ادامه فعالیت آن جلوگیری بعمل آمد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان تصریح کرد: ارائه خدمات شایسته به مسافران از سوی کلیه تاسیسات گردشگری تحت پوشش از جمله هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، مجتمع‌های خدماتی رفاهی و تفریحی، اقامتگاه‌های بومگردی، رستوران‌ها و سفره خانه‌های سنتی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و کلیه واحدها می‌بایست نسبت به رعایت کلیه قوانین و مقررات اجرایی و انضباطی اقدام کند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020109709776

برچسب‌ها