اقامت ۷۰ درصدی گردشگران نوروزی در هتل‌های همدان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان گفت: از ۲۹ اسفند سال قبل تا ۶ فروردین ۱۴۰۲ میانگین اقامت در هتل‌های همدان ۷۰ درصد بوده است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، علی خاکسار با اشاره به اینکه ۱۶ هتل در استان همدان فعالیت دارند، افزود: برای موج دوم سفرها نیز پیش‌بینی می‌شود ظرفیت هتل‌ها وضعیت مطلوبی داشته باشند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان با اعلام اینکه در مدت زمان یاد شده ۷۶ هزار نفر در استان اسکان داده شده‌اند، ادامه داد: در این مدت ۳۸ هزار و ۷۲۷ نفر در مراکز اقامتی استان و ۳۷ هزار و ۲۳۵ نفر نیز در مراکز وابسته به آموزش و پرورش و اقامت‌گاه‌های موقت ساکن بودند.

خاکسار اظهار کرد: ۱۰ هزار و ۹۴۲ نفر در هتل‌ها، ۴ هزار و ۱۷۷ نفر در مجتمع‌های گردشگری، ۲ هزار و ۴۵۹ نفر در مهمانپذیرها و یک‌هزار و ۹۰۰ نفر در هتل آپارتمان‌ها اقامت داشتند.

او تصریح کرد: ۲ هزار و ۳۲۳ نفر در بوم‌گردی‌ها، ۴۰۲ نفر در متل‌ها، ۱۶ هزار و ۵۰۵ نفر در خانه‌مسافرها، ۶۶۵ نفر در اقامت‌گاه‌های اضطراری و مابقی در سایر مراکز اقامتی اسکان داشته‌‌اند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020109889764

برچسب‌ها