ورود مسافر نوروزی به خراسان رضوی از ۱۱.۶ میلیون نفر گذشت

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی گفت: ۱۱ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۳۳۱ مسافر از پانزدهم اسفندماه سال گذشته تا پایان نهم فروردین ماه سال جاری وارد استان خراسان رضوی شده‌اند.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی حجت گنابادی‌نژاد امروز پنجشنبه دهم فروردین ماه 1402 در نشست خبری در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد هشت میلیون و ۲۳۴ هزار و ۲۷۷ نفر زائر به مشهد مشرف شده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی ادامه داد: از این تعداد بیش از پنج میلیون و ۵۱۲ هزار نفرشب اقامت در اقامتگاه های رسمی، موقت و اضطراری استان خراسان رضوی سکان داشته‌اند.

گنابادی‌نژاد با اشاره به اهمیت خدمات تاکسیرانی در مشهد گفت: طی این مدت ۲ هزار و ۱۰۰ تخلف در مجموعه تاکسیرانی شناسایی شده است و در مجموع ۶۸ شکایت از مردم به سازمان تاکسیرانی رسیده که ۳۰ مورد توقیف تاکسی و اعمال قانون صورت گرفته است.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی اظهار کرد: همچنین در زمینه تنظیم بازار و تامین کالا، ۱۱ هزار و ۶۷۳ بازرسی از اصناف و عرضه کنندگان کالا در خراسان رضوی انجام شده که در پی آن هزار و ۴۵۸ پرونده با ارزش تخلف پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تشکیل شده است.

گنابادی نژاد گفت: از محل رسیدگی به شکایات دریافتی مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون تومان در قالب 899 شکایت مردمی به آنان عودت داده شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020110770968

برچسب‌ها