امضای تفاهم‌نامه میان یگان حفاظت میراث‌فرهنگی زنجان و دهیاری روستای مجیدآباد خدابنده

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: یگان حفاظت میراث‌فرهنگی زنجان و دهیاری روستای مجید آباد خدابنده تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک امضا کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، ناصر حبیبیان گفت: این تفاهم‌نامه در راستای انجام فعالیت‌های مشترک میان یگان حفاظت اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان و روستای مجید آباد منعقد شده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان اضافه کرد: هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه اجرای طرح های مشترک در راستای حفظ مواریث فرهنگی و آثار تاریخی در این منطقه است.

او تصریح کرد: حفاظت از مواریث فرهنگی و آثار به‌جامانده از گذشتگان نیازمند عزم راسخ و مشارکت همگانی است و باید با تعامل هرچه بیشتر با برخی از دستگاه‌های ذی‌ربط و همچنین نیروی انتظامی برنامه‌های پیشگیرانه برای وقوع جرائم در زمینه میراث‌فرهنگی در دستور کار قرار گیرد.

حبیبان همچنین تذکر شفاهی به دهیار منطقه درباره حفاری غیرمجاز تپه شنستان توسط حفاران غیرمجاز داده و خواستار پیگیری این مورد شد.

 انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020113931495

برچسب‌ها