استان اردبیل مقصدی با قابلیت‌های گردشگری بین‌المللی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در ارتباط زنده با شبکه بین‌المللی العالم به معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان پرداخت.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب در مصاحبه با شبکه العالم با اشاره به ظرفیت‌های متعدد فرهنگی، طبیعی و گردشگری استان اردبیل گفت: این استان به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری کشور شناخته می‌شود و با توجه به اجرای طرح‌های مختلف گردشگری انتظار می‌رود در آینده‌ای نزدیک به عنوان یکی از مقاصد گردشگری بین‌المللی تبدیل شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به روند رو به رشد حضور گردشگران خارجی به ویژه گردشگران عرب زبان در استان اردبیل، افزود: شاهد افزایش علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران خارجی به ویژه سرمایه‌گذارانی از کشورهای عربی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان اردبیل هستیم و اداره‌کل میراث‌فرهنگی با طراحی بسته‌های سرمایه‌گذاری آماده حمایت از علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری است.

او تاکید کرد: استان اردبیل با وجود چشمه‌های آب گرم و سرد معدنی و تاثیر درمانی آن‌ها بهترین ظرفیت را برای توسعه گردشگری سلامت دارد و با سرمایه‌گذاری بیشتر در این زمینه و معرفی ظرفیت‌های موجود می‌تواند در سطح بین‌المللی مورد توجه قرار بگیرد.

محمدی ادیب ادامه داد: اردبیل با جاذبه‌های متنوع از جمله در حوزه جاذبه‌های طبیعی، میراث‌فرهنگی و جاذبه‌های انسان ساخت مثل پل‌های معلق می‌تواند میزبان شایسته‌ای برای سلیقه‌های مختلف گردشگری باشد و ما امیدواریم استان اردبیل و قابلیت‌های گردشگری آن را آنگونه که هست معرفی کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020114292288

برچسب‌ها